Instasize_0823100814%5B1%5D.jpg

Moikka kaikille!

Jotkut saattaakin jo instagramin kautta tietää, että mä olin eilen Ikeassa viettämässä kivaa shoppailupäivää mun äidin kanssa. Oltiin tosiaan ihan kahdestaan liikenteessä ja lähtö oli aamulla jo puoli seitsemän aikaan, sillä pikkusiskolla lähti seitsemältä kyyti Joensuusta myöskin kohti Kuopiota pelireissulle. Aikainen aamu oli siis eilenkin, mutta onneksi autossa voi nukkua. ;) Sopivaan aikaan lähdettiin kuitenkin ajelemaan kohti Kuopiota, sillä oltiin juuri aukeamisaikaan, eli yhdeksältä perillä.

Ensin käytiin siis kiertämässä Ikea läpi ja sieltähän löytyi vaikka mitä mukaaan. Ja jos miulta kysyttäis, niin olis voinu mukaa tarttua vielä vaikka kuinka paljon kaikenlaista! ;)

Instasize_0823100633%5B1%5D.jpgInstasize_0823100346%5B1%5D.jpgInstasize_0823100251%5B1%5D.jpgInstasize_0823100213%5B1%5D.jpgInstasize_0823100116%5B1%5D.jpgInstasize_0823095526%5B1%5D.jpg

Eli tälleen selvennyksen vuoksi vielä, ostin pari tyynyliinaa, kynttilöitä ja tollasen söpön kynttiläkipon, kynttilöille aluslautasen, pienen ruukun ja siihen tollasen kivan tekokasvin, taulukehyksiä ja säilytyslaatikoita, sillä aikasemmat laatikot pursus jo niin paljon yli, että ne on jo vähän hajonnut... Lisäks äiti osti mulle vielä sellaset ihanat pinkki-valko ruudulliset lakanat. <3 Ja tottakai suklaata. <3

Ikea kierroksen jälkeen meillä olikin jo aika kova nälkä, sillä aamupalastahan oli vierähtäny jo monta tuntia, ja suunattiin siis siihen ikea "ravintolaan" syömään.

Instasize_0823100727%5B1%5D.jpg

Otettiin molemmat noi lohifileet ja täytyy sanoo et tälläkertaa se oli pieni pettymys. Viimeksi siis tosiaan kun söin tota, niin se oli tosi mehukasta ja oikein hyvää. Nyt kaikki tossa annoksessa oli aika kuivaa ja perunoistakin lähti kuoret samalla kun sen leikkasi vaan veitsellä puoliksi... Eli ei siis ollutkaan niin varhaisperunoita, kuin mitä ruokalistassa luvattiin... ;)

Mahat tuli kuitenkin täyteen ja sitten mentiin shoppailemaan Matkuksen puolelle.

Kaikenlaistahan sieltäkin löytyi, mutta ei ihan kaikkea vielä mitä olisin tarvinnut.

Instasize_0823095955%5B1%5D.jpg

Instasize_0823105027%5B1%5D.jpg

Eli tosiaan uudet juoksutrikoot ja ihan perus vyön mä sieltä löysin. Kummatkin tosi tarpeellisia,sillä mun entiset juoksutrikoot alko olla jo aika kuluneet ja vyötä mulla ei oo pitkään aikaan ollut ollenkaan...

Instasize_0823100453%5B1%5D.jpg

Tosi kiva päivä oli eilen ja kotiin tullessa väsymystä oli kyllä huomattavissa. Tossa näkyy vielä vähän eilisen asua, sillä kotiin tullessa olin tosiaan niin väsynyt, etten jaksanut mennä enää kuivailemaan asua ja shoppailessa ne unohtui ihan kokonaan. Mutta kuitenkin mulla oli tollanen söpö valkoinen pitsimekko, tennarit ja farkkutakki.

Tähän loppuun halluun vielä näyttää teille mun viimeisen rippilahjan, joka saapui viime viikolla...

Instasize_0823101045%5B1%5D.jpgInstasize_0823095743%5B1%5D.jpg

Eli mä sain siis mun mummilta tollasen yhteen sarjaan kuuluvan kakkulapion. Nyt jotkut varmaan ihmettelee, että mitä mä teen kakkulapiolla, mutta mummi halus antaa mulle jotakin, mikä säilyis mulla koko elämän ajan ja sitten me päädyttiin tohon kakkulapioon. Se on siitäkin hyvä, että kun se tosiaan kuuluu yhteen sarjaan (jonka nimeä tietenkään en muista...), niin niitä voi sitten keräillä, ja niitä erilaisa aterimia voi toivoa lahjaksi muina merkittävimpinä juhlapäivinä. Lisäksi, niinkuin huomaatte, tossa on myös kaiverrukset, joiden avulla se on helppo tunnistaa muista, ja muistaa millon se on saanut. Mun mielestä oikein ihana ajatus! <3

Tässä siis teille vähän ostosten esittelyä ja muuta höpinään näin sunnuntain iloksi. Mä taidan tästä ruveta vähän siistiytymään ja vaihtamaan vatteita ja ruveta miettimään, että mitähän sitä tänään tehtäisiin. On tosi kiva kun on välillä näitäkin päiviä, kun ei oo valmiiksi suunniteltu mitään, vaan voi tehdä melkein mitä päähän juolahtaa. :)

Mitä teidän sunnuntaihin tänään kuuluu? Olis myös kiva kuulla teiltä lukijoilta ehdotuksi millaisia postauskia jaksasitte/halustte lukee? Sana on vapaa!

Hyvää sunnuntaita kaikille!

<3: Petra