Ette arvaakkaan kuinka pitkä aika sitten mietin, miten paljon aikaa onkaan kulunut siitä, kun viimeksi kirjoittelin tänne mitään! Siispä nyt kun viimeinkin (vajaan kuukauden jälkeen!) kirjoittamiseen löytyi aikaa, haluan sanoo et sorry! Alkuun mulla oli ajatuksena, että kirjoittaisin ainakin kerran viikossa, mutta kuten huomaatte, en ole ihan pysynyt ajatuksessa mukana.... Syy tähän on, että mulla on viimeaikoina ollut ihan hirveeesti duunii! Kyllähän kaikki tietää, että koulu vie varsinkin keväisin paljon aikaa myös vapaa ajasta ja lisäksi mulla on nyt kahtena viime viikkona ollut iltaisin ajotunteja (käyn siis mopokorttia), joten puuhaa riittää. Onneks kouluu on enää kaksi viikkoo jäljellä!                                                            Viime viikkoihin on mahtunut paljon kaikenlaista kivaa, kuten äitienpäivä, vappu, hyvää säätä ja kivoja asujaAjattelin, etten kuitenkaan ala kaikesta kirjoittelemaan, vaan kertoilen kuulumisistani kuvien muodossa.

20150430_204356.jpg

20150501_124846.jpg

 Vappua edeltäneen viikon mä olin tosiaan kipeenä, mutta onneks sitten viikonlopuks parannuin, niin jaksoin touhuta mukana. Ja vappuunhan mahtuu aina paljon ulkoilua ja TODELLA paljon ruokaa. Tehtiin ekaa kertaa ite munkkeja, ja hyviä tulikin. Tehtiin niitä vaan sen verran iso satsi, että Helatorstaina vasta kaiveltiin pakastimesta viimeiset ja pistettiin poskeen. ;) Lisäksi tehtiin pitkästä aikaa mun lemppareita eli tacoja ja tortilloja ja fiilisteltiin  jääkiekkoo.

20150501_155711.jpg

20150503_181500.jpg

 Tässä näkyy vähän mitä mun tän hetken lempparisalaatti sisältää. (ananasta se olis kyl viel kaivannu)   Ja farkut ja nilkkurit, jotka sain tos ihan pari viikko sitten.

20150505_205629.jpg

20150505_205645.jpg

Extemporee kuvaussessio. :D Alunperin oli tarkotus kuvata vaan pikkusiskoo, mutta kyllähän siinä tulee väkisin itellekkin mieli poseerata...

20150506_162808.jpg

Watermelon! Oon niin kauan katellu muitten ig-kuvista tätä jäätelöö ja vihdoinkin sain tollasen itekkin! Oli kyllä oikeesti hyvää tollaseks 90 sentin jäätelöks. Kannattaa ehdottomasti maistaa jos vaan on joskus mahdollista. 

20150510_131650.jpg

20150510_155348.jpg

Äitienpäivänä meillä olikin sitten paljon kaikkee puuhaa. Aamulla mä jäin mun pienimmän pikkusiskon kaa kahestaan valmistelee yllätysäitienpäivälounasta, kun muut meni kaupunkiin toisen pikkusiskon jalkkispelin takii. Hyvät oli pöperöt, vaikka itse sanonkin. ;) Ilalla siskolla oli vielä toinen peli ja äitillä agilityharkat koiran kaa, joten mäkin lähdin sit kaupunkiin. Käytiin myös hakee vielä molemmille mummoillekkin äitienpäiväkukat ja ilta kyllä venyi aika pitkäksi.

20150514_151449.jpg

20150512_210746.jpg

Koulusta ja muista kiireistä huolimatta on ollut oikein kivaa ja huonompien juttujen ehdoton ykkönen on kyllä Suomen tippuminen mitalipeleistä. Mä en oikeestaan hirveesti seuraa mitään muuta kilpaurheiluu, kun tälleen keväisin jääkiekkoo jota seuraan muuten aika innolla. On munkin nyt tässä sanottava, että todella huonoa toimintaa tuomareilta on kyllä ollut kaikissa peleissä! Oma arviono on, että jos tuomarit ei olis vikassa pelissä sössinyt niitten rangaistuksien kanssa, niin Leijonat olis voinu vaikka voittaa! Hyvää peliä Leijonilta kuitenkin! 

Tää postaus alkas olla purkissa ja hups, tästähän tuli muuten aika pitkä... No, omapahan oli vikani kun en aijemmin tullu ilmottelemaan itsestäni. ;) Ei oo vielä mitään hajuu mitä voisin seuraavassa postauksessa kirjottaa, mutta ensi viikolla on vikat kokeet, joten sitten ehdin kyllä miettimään enemmän. Ideoita saa kyllä laittaa vaikka askissa: @Petra Majoinen tai instagramissa: @petra.teresa.

Hejdå!