Moikka!

Mulla on ollu tosi pahasti vaikeuksia keksiä aiheita mun postauksille, sillä eihän kukaan kokoajan jaksa lukea pelkkiä kuulumispostauksia... Vai kuinka? No, päätin sitten vähän käyttää ystäväämme googlea apuna ja niinkuin arvata saattaa, niin kyllähän sieltä aika paljon ideoita löytyikin. Tänään aattelin, että teistä vois olla ihan kiva päästä kurkistamaan mun huoneeseen, joten teen teille tälläsen room tour-postauksen.

Mun huone ei tosiaan ole kovin iso.. Tai oikeestaan tää on yks iso huone, joka on jaettu vaatekaapilla ym. kirjahyllyillä kahteen osaan. Mä asun tässä toisella puolella ja toisella puolella on  mun pikkusiskon "leikkihuone"... Me asutaan aika vanhassa talossa, joten seinät ym. on tuolta 2000 luvun toiselta puolelta kotoisin, mutta kyllä on ollu jo kauan ajatuksissa vähän remontoida.... Itseasiassa osa meidän talosta onkin saanut vähän uutta pintaa, mutta se ei oo vielä ihan yltänyt tänne yläkertaan asti...

Mulla on ollu vähän ajatuksissa  saada tänne sellasta musta valkosta ilmettä ja sit vähän pinkin eri sävyjä piristämään ja pikkuhiljaa tänne on alkanutkin kertyä kaikenlaista tuohon väriteemaan sopivaa. Haluisin tänne sellasen harmahtavan sävyisen lattia, yhden erilaisen tehosteseinän ja muut seinät valkosiksi... Toki nää on vasta suunnitteluja, enkä tiedä, että millon mahtaisivat toteutua, mutta näillä mennään mitä nyt on. Ja eiköhän anneta taas kuvien puhua puolestaan. :)

20150705_114104-01%5B1%5D.jpg

20150705_114201-01%5B1%5D.jpg

Tää on ehkä mun lemppari osa mun huonetta. Pehmonen nojatuoli, nättejä koristeita ja kuvia meistä sisaruksista pieninä. <3 Mun mielestä lapsuuskuvat on just niitä parhaita, kun osaa olla niin aito kokoajan ja sellanen aito iloisuus näkyy niin selkeesti. :)

20150705_115253-01%5B1%5D.jpg

20150705_115202-01%5B1%5D.jpg

20150705_114425-01%5B1%5D.jpg

20150705_114241-01%5B1%5D.jpg

20150705_121212-01%5B1%5D.jpg

20150705_114312-01%5B2%5D.jpg

Tällänen mun huone siis kokonaisuudessaan on. Aika tämmönen selkee ja tyttömäinen. ;) Mä tykkään hirveesti tollasista Ikean koristejutuista ja esim. Puuilossakin on koristejuttuja mun mieleen.  Lisäks mä tykkään hirveesti pitää mun huoneen siistinä. Mua häiritsee tosi paljon jos mun työpöytä on esim. tosi sotkunen. Mut joskus tottakai huone pääsee menemään sotkuseks, nii se on tosi kiva siivota ja järjestellä tavarat paokoilleen. ;)

Mitäs te ootte mieltä mun huoneesta? Onks teillä kenties jotain samanlaista, kun mun huoneessa?

Lisäks olis tosi kiva jos te laittelisitte tonne kommenttiboksiin ideoita, millasii postauksia toivoisitte mun tulevaisuudessa kirjoittavan ja millasii tykkäätte lukee. Tai ihan vaan vaikka jos teillä on jotain ideoita muuten vaan mun blogia koskien niin sana on vapaa. ;)

Nyt mun tarvii alkaa laittautuu, et näyttäsin vähä enemmän ihmiseltä, sillä tänään ollaan menossa kattoo Kätyrit, elokuvateatteriin! Jos joku ei vielä tienny, niin mä oon ihan kulumaton minion fani! <3

Hauskaa loppupäivää teille! <3: Petra