Moikka! 

Mikä ihana päivä kirjoittaa blogia ulkona omalla koneella, auringon paisteessa ja paahtavassa lämmössä.... Okei, mä eilen mietin, että huomisen postauksen mä aloitan noilla sanoilla, mutta se ei nyt ihan toteutunutkaan, nimittäin ainakin meilläpäin on tällähetkellä tosi harmaa sää... (mikä ei kyllä hirveesti enää yllätä) Toki on osa tuosta toiveajattelusta totta, nimittäin omalla konella mä tosiaankin kirjotan! Eilen nimittäin sain vihdoinkin hankittua oman koneen ja voi olla, että saattaisi olla enemmän postauksiakin tiedossa, kun nyt ei tarvitse keneltäkään kysellä, että saanko mennä koneelle... ;)

Mutta jos nyt mennään ihan tän päivän aiheeseen, eli kesäkuun suosikkeihin. Mun mielestä näitä postauksia on niin kiva lukee, että ajattelin itsekkin toteuttaan tälläsen. Toivottavasti tekin tykkäätte ja ehkä saatte jopa inspiraatiota joistakin jutuista... :)

20150612_174248-01%5B1%5D.jpg

20150623_163541_4-01%5B1%5D.jpg

20150624_174631-01%5B1%5D.jpg

Ensimmäiset suosikit kesäkuulta on vaatesuosikkeja. Ekana on valkeet tennarit ja mulla kun ei jostakin syystä oo aikasemmin ollut tollasii valkeita tennareita, niin oon kyllä ihan myyty. Ne on niin helppo vaan vetästä jalkaan, kun ne sopii melkein asun kuin asun kanssa.

Seuraavana on vaaleet farkut, joista jo aikasemmin oon kertonut, mutta ne vaan on niin hyvät. Materiaali on ihanan pehmeetä, eli tuntuu tosi hyvältä jalassa ja värikin on ihan ylisöpö. Ainoa huono puoli toisaalta on se, että mustiin farkkuihin verrattuna noissa näkyy heti kaikki tahrat. Mä nimittäin oon onnistunu niihin jo sotkemaan aika pahan näköisiä tahroja... Toivotaan että ne lähtee pois.

Vikana vaatesuosikkina on kello (tai eihän kello varsinaisesti vaate oo...). Toi on ollu meillä kaapissa ilmeisesti pidemmän aikaa, mutta en oo sitä jotenki älynny. Se on tullu jonkun lehden tilaajalahjana, eli ei ole takeita että se olisi mikään kovin kestävä, mutta käyttelen sitä nyt niin kauan kunnes se alkaa olla täysin hajoamispisteessä...

20150701_141503-01%5B1%5D.jpg

20150701_141533-01%5B1%5D.jpg

Seuraavaksi olis vuorossa pari kosmetiikka tuotetta. Noi yllä olevat pesuaineet on ollu mulla käytössä nyt muutaman viikon ja oon ollut aika tyytyväinen! Sillon kun aloin käyttää tota shampoota, mun hiukset tuntu jo ekan pesun jälkeen aika sileiltä, ja plussana vielä sekin että se tuoksuu tosi hyvältä. Tosta pesuaineestakin oon tykänny aika paljon ja itse ainakin tykkään, että vartalonpesuaine on tollanen geelimäinen. Plussana tostakin ihana kirsikan tuoksu... <3

Se täytyy kyllä sanoa, että kumpikaan pesuaineista ei ole kovin riittoisia, eli niitä joutuu käyttämään aika paljon, että ne saa vaahtoamaan kunnolla.

Seuraava suosikki ei ole ollut  mulla käytössä kuin viikon verran, mutta olen tykännyt! Se on siis hiusöljy, johon iskin silmäni ihan kampajalla käydessä. Kampaaja laittoi silloin sitä mun hiuksiini, koska ne on ollut aika huonossa kunnossa, ja yllätyin, kuinka hyvältä hiukset sen jälkeen tuntuivat! Menin siis heti seuraavalla kauppareissulla etsimään sitä käsiini ja tää onkin toiminut ihan hyvin. Se täytyy kyllä sanoa, että kampaajalla oli luultavasti jotain parempaa merkkiä, sillä tästä ei tuu ihan yhtä suurta muutosta kuin silloin tuli, mutta toimii kyllä tämäkin.

20150620_102530-01%5B1%5D.jpg20150630_131631-01%5B1%5D.jpg20150623_135611-01%5B1%5D.jpg20150624_204158-01%5B1%5D.jpg20150623_220523-01%5B1%5D.jpg

Seuraavaksi olis luvassa tälläisiä suuhun pantavia suosikkeja... ;) Ja jos alotetaan ihan siitä, että mikäs olis kesällä sen parempaa, kuin grilliruoka tai ylipäänsä ulkona syöminen! Ne on kyllä mun mielestä ihan parhaimpia juttuja kesässä, mutta nyt huonojen säiden takia grillailu on jäänyt aika vähille, eikä ulkonakaan tee mieli syödä, jos joutuu laittamaan ihan villapaitaa päälle....

Mä oon jotenkin onnistunut rakastumaan vesimeloniin! Onkohan nekin jotenkin kesällä parempia kuin talvella, vai mikähän siinä on, mutta nyt en haluis syödä mitään muita hedelmiä, kuin vaan mussuttaa vesimelonia! No mikäs siinä, maistuu hyvälle, eikä oo sitten yhtään epäterveellistä! 

Ja loput kolme ei kaipaa paljoa selittelyjä. Jäätelö, Starbucks ja Coffee Housen manssikkapirtelö...<3 Parhaita varsinkin näin kesäaikaan ja ihanan raikkaita! 

20150620_200904-01%5B1%5D.jpg

Luonnossa on kesäisin niin ihania kukkasia, ettei niitä oikein voi olla poimimatta sisälle piristämään sisustusta. Mun lemppareita on varmaan syreenit ja lupiinit....

20150628_195531-01%5B1%5D.jpg20150512_210746.jpg

Vikana suosikkina on mulla kesäillat ja muutenkin kesäiset maisemat, kuten tuo ihanan sininen järvimaisema. Nyt kun tulis niitä lämpimämpia ilmoja, niin olis ihana lähtee käymään vaikka pyöräilemässä kesäillassa ja vaikka ilta/yöuinilla...<3

Tässä on nyt joitakin juttuja jotka oon kokenut itselleni hyviksi tai mukaviksi jutuiksi tässä kesäkuun aikana. Toivottavasti tykkäsitte tälläsestä postauksesta, koska mun mielestä tätä oli ainakin kiva tehdä. :D

Nähdään seuraavien juttujen parissa!     <3: Petra