Moikka!

 Nyt ihan ekana on pakko sanoo kiitos kaikille uusille lukijoille, joita on tullut aika paljon. Blogin sivunavausmäärä on noussut hurjasti, ja se on ihan mahtava! Joten kiitos teille. <3

 Ja sitten sen enempää höpöttelemättä siirrytään postauksen aiheeseen, eli elokuun suosikkeihin. Tää tulee nyt aika hurjasti myöhässä, mutta ei oo vaan ollu aikaa/motia alkaa kirjoittaa tätä, sillä tää viikkokin on ollut aika kiireinen...

 Tällä kertaa joukossa ei oo varsinaisesti yhtään vaatesuosikkeja, vaan lähinnä pyöritään kosmetiikka ja syömispuolella.

20150911_155119-01%5B1%5D.jpg20150911_154928-01%5B1%5D.jpg20150911_154833-01%5B1%5D.jpg

  1. Eli ensimmäisenä olis vuorossa kosmetiikkasuosikkeja, joista ekana Garnierin silmämeikinpoistoaine. Mä en oo aikasemmin hirveesti ymmärtäny käyttää erikseeen tollasta silmämeikinpoistoainetta, vaan oon kaikki pessy pois sellasella kasvojenpesu geelillä ja thats it. Mutta tää on kyllä tosiaankin osoittautunu oikein käyttökelposeks. Tehokkuus riippuu hyvin paljon siitä kuinka paljon meikkiä on, ja esim. mulla tää toimii paremmin, jos mä eka vähän pesasen silmämeikkejä vedella tai tavan kasvojenpesuaineella, ja viimeistelen tällä. Ja sellanen tosi iso plussa tässä on se, että tässä on samalla ripsiä tuuheuttava vaikutus. Mä oon käyttäny tota silleen epäsäännöllisesti nyt elokuulta lähtien, ja tuntuu että se tosiaankin tuuheuttaa...
  2. Seuraava suosikki on myöskin Garnierilta ja toi on tollanen 3 in 1 kasvojenpesuaine. Ja 3 in 1 meinaa  sitä, että samalla aineella voi tehdä kuorinnan, naamion ja tavan pesun. Suositus on, että tavan pesun tolla voi tehdä vaikka joka päivä, kuorinnan 2-3 kertaa viikossa ja naamion 1 kerran viikossa tai kahdessa. Tää on mun mielestä tosi tehokasta, ja sen huomaa varsinkin kun teen aika harvoin ton naamion ja silloin se kyllä alkaa aika pian kiristää kasvoissa...
  3. Vikana tuotteena tollanen ihan törkeen hyvän tuoksuinen vartalosaippua FamilyFresshiltä. Toi on ehkä parhaimman tuoksuinen saippua, mitä oon ikinä käyttänyt. Tykkään ihan hirveesti vadelmista ja sitten se tuoksuu vielä niin ihanan vahvasti, että haluisin ton hajusen hajuveden! <3 Aika riittoisaa on, ja sellanen helppo levittää. Hyvä hinta-laatu suhde, eli ei ole kovin kalliskaan. Suosittelen kokeilemaan!

 

20150817_075530-01%5B1%5D.jpg20150802_160209-01%5B1%5D.jpg

20150808_181439-01%5B1%5D.jpg

4. Seuraavaksi mennään tälläsiin suuhun laitettaviin suosikkeihin, ja banaaniletut on ehdottomasti sijalla yksi. Mä oon tainnu niistä jo jotakin tänne kirjoitella, mutta edelleen ne on ihan super. <3 Ja mikä parasta, tummuneita bananeita ei tarvii heittää pois, senkun vaan tekee niistä lettuja! <3                                                                                                         5. Musikka aika on  nyt mennyt jo ohi, mutta eipä se haittaa kun on pakastin täynnä mustikoita talven varalle. Parhailtahan ne tottakai maistui sillon elokuulla, mutta ihania juttuja niistä saa pakastettunakin tehtyä, esim. smootieihin ja erilaisiin leivnnaisiin on kiva talven pakkasilla laittaa mustikkaa. En koita tässä todellakaan väittää, että olisin itse kerännyt kaikki mustikat pakastimeen. Tottapuhuen olin itse kerran mukana mustikassa ja oon tosi kiitollinen mummille ja äitille, jotka on kerännyt meille tosi paljon marjoja talveksi. <3                                                                                                                       6. Mentosit on hyviä! <3 Mukavaa pikkumakeaa.

20150808_161817-01%5B1%5D.jpg20150808_170132_4-01%5B1%5D.jpg

7. Vikana vielä tällänen laajempi lemppari, nimittäin ulkona treenaaminen. Elokuun lopulla sain mun treenit taas vähän isommiks kesän jälkeen, ja mikäs sen parempaa, kun treenata pihalla kun ei oo vielä liian kylmä. Ja mikä parasta, ulkona treenaamisen voi tehdä niin monella tavalla. Lenkkeillen, pyöräillen, tehden pihatöitä, kuten leikata ruohoo, tai sitten tehdä ihan perus lihaskuntojuttuja ulkona. Talvella on vähän tylsää, kun ulkona ei oikein kärsi juosta, eikä muutenkaan tehdä mitään raskasta, kun hengästyminen sattuu ainakin mua kovilla pakkasilla keuhkoon. Mutta nyt lämpimillä säillä ulkona treenatessa saa samalla raitista ilmaa ja voi tehdä vaikka mitä erilaisia juttuja.

 Sen verran voisin tähän samaan sanoo vielä noista urheilusukista, mistä oon tykännyt tosi paljon. Ne ei siis varsinaisesti oo sellaset kompressio sukat/säärystimet, mutta musta tunuu, et esim. juostessa noi kyllä antaa vähän tukee. Ja mun mielestä ne näyttää kivalta. :)

  Toivottavasti tykkäsit tästä postauksesta ja pahoittelut vielä, että tää tuli näin myöhässä.. Mutta eikös se mene niin, että parempi myöhään kun ei milloinkaa...? ;)

  Nyt päästään taas viikonlopun viettoon ja näillänäkymin ei tarvitse viettää sitä tälläkertaa sohvalla maaten... :D Vielä on auki, että mitä me tehdään tänä viikonloppuna, mutta toivottavasti keksitään jotain hauskaa tekemistä. Onko teillä jotain kivoja viikonloppu suunnitelmia? Olis tosi kiva, jos tuolla kommenttiboksissa olis joskus jotain luettavaa.;) Ja edelleen jos teillä on jotain ideoita, että millasia postauksia haluisitte lukee, niin laittakaa kommenttia vaan tulemaan. :D

Hyvää viikonloppua kaikille!

<3: Petra