Moikka kaikki!

Ensinnäkin, ihanaa syyslomaa kaikille jotka sitä nyt viettää! <3 Tää loma tosiaankin tulee tarpeeseen ja juuri oikeaan aikaan. <3 Ihanaa päästä viikoks vaan nollaamaan kaikki, niin jaksaa sitten taas jouluun asti uurastaa. Aaah.... Voi että mä jo nyt odotan joulua. Mä oon täysin jouluihminen henkeen ja vereen ja odottelen joulutohinoiden alkua jo tyyliin syyskuussa... No juu, nyt ei ollu tarkotuksena ruveta miettimään joulun tuloa, vaan fiilistellä tän hetken lempparibiisejä.

 Mä oon ihan pienestä pitäen kuunnellu ihan hirmu paljon musiikkia. Ja todella monien musiikkityylien fanitusta on mahtunut näihin vuosiin. Ihan pienenä muistan kuunelleeni aika paljon Rölliä ja Hulluja hattusia. Sitten se tais oikeestaan suoraan vahtuu ihan hulluun Antti Tuiskun fanittamiseen. Muistan kun me mun silloisen hyvän ystävän kanssa kuunneltiin kokoajan vaan Anttia (tais sinne väliin vähän Pikky G:täkin mahtua...) ja mun pikkusisko kun ei yhtään siitä tykännyt, niin siitä saatiin monta riitaa aikaiseksi... :D Mulla oli sillon kaksi Antti Tuiskun levyä ja mä varjelin niitä kaikelta mahdolliselta. Sitten se fanitus vaan lopahti ja levytkin tuli myytyä sillon pois. Täytyy myöntää, että taidan uudestaan ruveta tykkäämään siitä, joka varmaan johtuu tuosta Vain Elämää ohjelmasta. Sillä on ollut kyllä ihan huikeita vetoja...

Antti Tuiskun jälkeen tuli sitten se vaihe jolloin kuuntelin niin sekalaisesti kaikenlaista, etten varmaan edes muista kaikkea... Jos nyt jotain esimerkkejä sanoisin, niin Cheekkiä, PMMP:tä, Himmiä, Nightwissiä, Maija Vilkkumaata... Kaikkee tollasta rokkipuolen musiikkia tuli kuunneltua aika paljon.

Vuosien saatossa oma musiikkimaku, artistikattaus ja musiikkimuoti on vaihtunut niin paljon, että voisin sanoa, että melkein kaikki mun lempibiisit kuuluu joko pop-tai hiphop kategoriaan. Joitakin pop-rock sekoituskiakin tietty löytyy, mutta enää en mistään hevistä tykkää. ;)

Tässä jotakin mun tän hetken lemppareita:

Screenshot_2015-09-27-15-08-04-01%5B1%5DScreenshot_2015-10-12-10-02-00-01%5B1%5D

Tästä on pakko sanoo sen verran, että mä oon ollu ihan hullu 1D fani ekasta levystä lähtien, ja sillon kun ne tuli suomeen keikalle niin mä sanoin, että mä vaikka jyrään tieni sille keikalle. Sitten kävi niin ihanasti, että mä sain lipun sinne keikalle, mutta sitten... rippijuhlat ja se keikka sattui sitten samalle päivälle! D: Ensinhän mulla oli lippu sille sunnuntain keikalle, mutta kun se jouduttiin perumaan, niin enhän mä sitten päässyt koko keikalle. Harmittaa suoraansanottuna vieläkin...

Screenshot_2015-09-27-15-05-24-01%5B1%5DScreenshot_2015-09-27-15-06-11-01%5B1%5DScreenshot_2015-09-27-15-07-51-01%5B1%5DScreenshot_2015-10-12-09-27-26-01%5B1%5DScreenshot_2015-10-12-09-10-45-01%5B1%5DScreenshot_2015-10-11-12-35-03-01%5B1%5DScreenshot_2015-09-27-15-08-34-01%5B1%5DScreenshot_2015-09-27-15-07-12-01%5B1%5DScreenshot_2015-09-27-15-06-24-01%5B1%5D

Koko levy on ihan huikee! <3

Screenshot_2015-10-12-10-04-21-01%5B1%5D

Tätäkin parempi on mun mielestä se lottovoitto biisi, mutta sitä ei löytynyt Spotifystä. (Joka on muuten ihan huikee keksintö! En vois tällähetkelllä kuvitellä pystyväni elmään ilman Spotifytä.)

Tässä nyt joitakin biisejä, jotka kuuluu mun lemppareihin tällähetkellä. Pakko sanoo vielä sen verran kun nyt musiikkiin liittyvistä jutuista puhutaan, että mä olen myös pienenä soittanut kannelta vähän aikaa, oon osannut josku soittaa vähän rumpuja, tykkään ihan hirveesti myöskin laulaa ja koska harrastan tanssia, niin musiikki tukee myös sitä harrastusta (aina kun kuuntelen musiikkia, niin mua alkaa tanssitaa...).

Onko teillä jotakin musiikkiharrastusta, vai tykkäättekö jostakin tietystä musiikkijutusta ylitse muiden? Tai ootteko mun kanssa samaa mieltä jostakin näistä jutuista?

Näihin musikaalisiin tunnelmiin lopetellaan tää postaus. Tällä viikolla todennäköisesti voi tulla useampikin postaus, koska ei ole mitään kiireitä.

Nyt kuitenkin Hejdå!