NZWjb2H3Rv%5B1%5D.jpg1-20151205_134410.jpg1-20151205_133848.jpg1-20151205_135418.jpg1-20151205_134321.jpg1-20151205_134904.jpg1-20151205_134613.jpg1-20151205_134509.jpg

Moikka!

Tänään pieni esittely mun meikkipussin sisällöstä. Oikeestaan nää kaikki tuotteet lukuun ottamatta noita huulipunia, kulkee aina mun mukana ja kuuluu melkeinpä mun jokapäiväiseen meikkiin. Joskus tietty meikkaan vahvemmin ja joskus vähemmän vahvasti, joten sen mukaan vaihtelee käytänkö esim. luomiväriä tai laitanko huulia, mutta muut tuotteet kuuluu kyllä mun perus meikkiin. Ja tottakai käytän myös ripsiväriä (mun omat ripset on tosi pienet) ja puuteria, mutta jostakin syystä unohdin ottaa niistä kuvat, kun kuvailin viikonloppuna.... Mutta mulla on siis kaksi Lumenen ripsaria, ja sit joku halpa ripsari, joka ikäväkyllä on se täysin purkki, ja sitten Rimmelin puuteri sävyssä 001.

Nää kaikki tuotteet on melko hyviä, ja sopii ihan hyvin mun iholle. Mulla on rasvoittuva/sekaiho, joten varsinkin meikkivoiteen valinnassa on oltava tosi tarkka. Käytin aikasemmin BB-voidetta, ja se oli mun kasvoilla jotain niin kamalaa, etten kyllä tuu käyttämään sitä uudestaan. Onneks Sokoksella on kuitenkin osaavaa henkilökuntaa, ja löydettiin hyvä meikkivoide sopivaan hintaan.

Kulmakynääkin metsästin tosi kauan, kunnes löysin edes vähän sopivamman värin. Mulla on aika kylmän sävyiset kulmat (lähentelee aika lailla harmaata ja on aika tummat), joten sävyä oli aika vaikeaa löytää. Haluaisin seuraavaksi kokeilla sellaista siveltimellä laitettavaaa väriä...

Huulipunista sen verran, että noista mun lemppari on toi Oriflamen huulikynä. Se pysyy tosi hyvin ja kauan ja toi sävy on ihana ja sopii varsinkin tähän joulunaikaan. Haluisin noita myös eri sävyissä...

Silmienrajauskunät on kanssa tosi hyviä. Ja vieläpä halpoja! Oon ihan vasta äskettäin ruvennut käyttämään tota kynäversiota ja tykkään tosi paljon.

Sitten vielä sananen tosta luomiväripaletista. Se löytyi ihan yllättäen yksiltä markkinoilta viime kesänä, ja ostin sen kun oli halvalla ja kipeästi kaipasin noita sävyjä. Tosi positiivinen yllätys oli! Ainut huono puoli on ehkä se, että siitä irtoaa herkästi sellasta pientä "purua", mutta muuten on tosi hyvä ja tulipahan taas todistettua, ettei hyvistä tuotteista aina tarvitse maksaa maltaita. Vaikka kyllä mullakin teksi mieli ostaa sellanen Nude paletti.... ;)

Siinä pieni esittely jostakin mun meikeistä, joita eniten käytän. Kaikkia voisin melkeinpä suositella.

Toivottavasti tykkäsitte!

<3: petra