Koulu on nyt siis jo hyvin käynnissä ja kesä omalla tavallaan jo ohi. Vaikka kivoja ja aurinkoisia säitä vielä riittää, niin ainakin mun mielestä koulun alku on jotenkin sellanen etappi vuodessa, että kesä vähän niinku loppuu siihen. Tai ainakin mulle tulee koulun alusta jotenkin heti kova syksyfiilis ja mun tekis vaan mieli käpertyy villapaitaan ja polttaa kynttilöitä. ;) Siihen en kuitekaan taida ihan vielä ruveta, mutta tälläsen kesän muistelemis postauksen mä kyllä voisin jo toteuttaa.

Eli tosiaan, tän postauksen aiheena olis koota yhteen kivoimpia kuvia ja tän kesän parhaita juttuja, tottakai kuvien, mutta myös vähän selostuksen muodossa. En älynny numeroida noita kuvia, että olis voinu selkeemmin kertoo mitä asioita noihin liittyy, mutta kirjotan aina  muutaman lauseen joka kuvasta.  Ja luonnollisesti alotan kesäkuun alusta ja lopetan elokuun alkuun, aikaan ennenkun koulut alko.

Kesäkuu:

  • Instasize_0818190117%5B1%5D.jpgInstasize_0818191114%5B1%5D.jpg
  • Elikkäs mehän otettiin pieni varaslähtö lomaan ja lähdettiin päivä ennen koulun loppumista Holiday Club Saimaalle. Siellä oli tosi mukava rentoutua ja virittäytyä kesä moodiin. ;)
  • Ihanat omenan kukat, joita tänävuonna oli ihan jumbo paljon. <3 Näyttäis tulevan paljon omenoitakin...
  • Kiva kuva juhanuskokosta. Vietettiin ihan perinteinen juhannus perheen ja sukulaisten kanssa. Lippua ei vaan saatu salkoon tänävuonna laitettua, sillä se oli aijemmin sinä vuonna kaatunut ja hajonnut tuhannen säpäleiksi... 
  • Tein yhtenä päivänä tosi hyvää ruokaa ja tein vielä hienot annoksetkin, niin pitihän siitä kuva napata. :)
  • Seuraavassa kollaasissa on itseasiassa kolme kuvaa Konfirmaatiooni liiittyen, joten niistä ei sen enmpää muuta, kun että oli ihan super kiva päivä. Kivointa ehdottomasti oli olla ekaa kertaa isompien juhlien keskipisteenä ja laittautua nätisti. <3 Tottakai olin myös rippileirillä, mutta sieltä ei oikein tullut mitään kivoja kuvia otettua.
  • Vikana vielä tollanen mun mielstä tosi "artsy" kuva... Starbucks on se juttu! ;)

Heinäkuu:

Instasize_0818192555%5B1%5D.jpgInstasize_0818193735%5B1%5D.jpgInstasize_0818194943%5B1%5D.jpgInstasize_0818200559%5B1%5D.jpg

Instasize_0818200134%5B1%5D.jpg

  • Kesän ekat mansikat vasta heinäkuussa... Parempi myöhään kun ei milloinkaan!
  • Tänä kesänä käytiin aika monessa eri paikassa retkeilemässä, mutta tässä kuvat parista paikasta.
  • Ja sit vielä kesän ehdottomasti paras jätski! Vesimeloni mehujää. <3
  • Kahdessa seuraavassa kollaasissa on kuvia meidän reissusta Etelä-Suomeen, ja aattelin etten rupee niistä sen enempää selittää. Mutta tosiaan, käytiin siis Suomenlinnassa, Lintsillä ja Korkeasaaressa. Oli tosi mahtava reissu! :D
  • Sittenhän oli tottakai Ilosaarirock, missä mä olin tosiaan aamuisin töissä ja päivät olin kuuntelemassa lempi artisteja. <3 Muut kuvat tässä kollasissa on mun mielestä muutenvaan niin kivoja, että ne nyt ansaitsee paikan tuolla muiden joukossa. ;)
  • Heinäkuussa tuli tehtyä paljon erilaisa välipaloja/aamupaloja ja käytyä picnikillä. Tossa vaan mun mielestä kivoimpia kuvia. <3

Elokuu:

Instasize_0818201502%5B1%5D.jpg

  • Elokuun alussa oli tosiaan Kuninkuusravit täällä Joensuussa, ja niistähän mä jo oon kirjottanutkin, joten en ala jauhaa niistä sen enempää.
  • Toi oli niin ihan auringonlasku! <3 Oltiin siskon kanssa siis veneilemässä ja nähtiin toi silleen tosi ihanasti täysin tyynen veden pinnasta. Ihana! <3<3
  • Vikana viikonloppuna ennen koulun alkua oltiin Kolilla mökillä ja sieltä tällänen kiva maisemakuva. :)
  • Ja sit vielä loman vikat jätskiannokset, mutta parhaat ne oli myös.. <3

Tässä siis oli tiivistettynä mun koko kesä. No en mä nyt sentään ihan kaikkee tähän saanu mahtumaan, mutta parhaimmat hetket ja kivoimmat kuvat. Mitäs tykkäsitte?

Nyt pitäs jaksaa taas vuosi raataa koulussa ennen seuraavia kesäseikkailuja, ja vähän on sellanen fiilis, että motivaation puute on erittäin suuri jo näin alkuvaiheessa... Viime postauksessahan mä kirjotinkin siitä, kuinka ei vielä olis jaksanu mennä kouluun ja sama fiilis jatkuu edelleen. Kaiken lisäksi ysiluokka edessä ja muutamia arvosanoja pitäis jaksaa nostaa ennen pättötodistusia ja pari vaikeeta ainetta olis ihan kiva saada pidettyä edes siinä samassa mitä kasin todistus näytti.

Todistuksista puheenollen, mä sain mun todistuksen siis vasta ekana koulupäivänä sen kevätjuhlan poissaolon takia, ja muutamaan kohtaan siellä mä olin enemmän kun tyytyväinen. Oli siellä toki niitäkin mitä haluisin korottaa, mutta parhaani kun yritän, niin eiköhän ne sieltä voi nousta.

Nyt kuitenkin on pakko alkaa miettimään nukkumaan menoa, sillä huonot yöunet ei ainakaan ole hyvän koulumenstyksen salaisuus...

Seuraaviin juttuihin asti mukavaa kouluviikkoa!

<3: Petra