2DlE7gbOv3%5B1%5D.jpg

J6EFttzvvb%5B1%5D.jpgzbUuOeKeVL%5B1%5D.jpgJSTkykJQk3%5B1%5D.jpgM9lvAldC9a%5B1%5D.jpgRwKBSsIJzc%5B1%5D.jpg15PP9Kwz9l%5B1%5D.jpgHWgut7UsP4%5B1%5D.jpgLtxdkZ2hfm%5B1%5D.jpgdCET6O1c4t%5B1%5D.jpg4H7cOmq5iS%5B1%5D.jpg

 

Tässäpä teille mun lempi "sitaatteja" joita oon löytäny We heart itistä. Mä tykkään välillä lueskella ja selailla näitä ja joskus tälläsii on kiva laitella myös vaikka kuvateksteiksi ja iskulauseiksi esim. instagramiin. Joskus näistä voi saada vaikka inspiraatioo tai motivaatioo johonkin, esim urheiluun tai opiskeluun. Täytyy sanoo, että tää on mulle keino nimenomaan motivaation etsimiseen, ja se auttaa mua aika paljon. Joskus nää voi antaa myös voimia jaksaa eteenpäin, jos tuntuu, ettei mikään onnistu.

Käytättekö te näitä niin sanottuja "sitaatteja" motivaationa, vai pidättekö niitä pelkkänä teennäisenä loruiluna? :D

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

<3: Petra

Ja ainiin, enää 20 päivää jouluun! <3