BrWFdUJ7mi%5B1%5D.jpgjlPhw3RHqn%5B1%5D.jpgJafUKCy2Pm%5B1%5D.jpg

Kuvat: WeHeartIt

  Nyt se olis sitten ns. virallisesti täällä, nimittäin syksy. Vaikka täällä meilläpäin ei vielä ihan kauhean syksyiseltä näytä, niin sen kyllä pystyy tuntemaan sekä ilmojen viilenemisenä, että jokavuotisena syysflunssana, joka on just nyt päättänyt iskeä muhun.

 Mulla on tässä yläkouluvuosien aikana ollut joka syksy tällänen ihan samanlainen flunssa, jonka ns. jälkitautina mulle jää tosi pitkäks aikaa yskä. Toivon todella, että onnistuisin tänävuonna hoitamaan tän yskänkin kerralla pois, koska ei tunnu oikein kiva lähteä minnekkään koulunpenkille yskimään, mutta toisaalta taas tuntuis vähän tyhmältä jäädä kotiin pelkän yskän takia...

20150905_101154-01%5B1%5D.jpg20150905_100925-01%5B1%5D.jpg

  Tän viikonlopun mä koitan siis vaan hoitaa itteäni kuntoon mm. höyryhengityksellä, runsaalla veden ja teen juonnilla ja levolla. Eli varmaan tulee kateltua aika paljon Netfliksistä lempparisarjoja, luettua ja vähän tuossa we Heart Itistä syksykuvia selatessani tuli sellanen fiilis, että voisin vaikka koittaa taas pitkästä aikaa neuloa vaikka lapaset syksyn kylmempiä säitä varten...<3

 Mä oon tosiaan aina tykänny neuloa ja tehä kaikkee käsilläni, ja musta on aika tyhmää, että usein huomaa ihmisten ajattelevan, että neulominen ja muut käsityöt olisi jotenkin vaan ikäihmisten juttuja. Mä muistan, kun musta oli pienenä tosi kiva, kun mummo opetti mua virkkaamaan. Mulla saattaa edelleen olla tallessa sellanen "vyö", joka me mummon kanssa yhdessä joskus tehtiin, ja musta oli tosi kivaa, kun sain ite ommella siihen napit paikoillen. <3

  Ne oli sillon sellasia kivoja hetkiä mummon kanssa, mitä on kiva muistella näin jälkeenpäin. <3

  Onks teillä joitakin sellaisia kivoja juttuja lapsuudesta, mitä tykkäätte muistella vuosien jälkeenkin? Tai ootteko te kovia tekemään käsitöitä?

  Näihin mietteisiin lopettelen nyt tän postauksen ja toivotaan, että jaksan mahdollsimman pian tehdä sen kuukauden suosikit postauksen elokuulta...

 Hyvää viikonloppu kaikille!

  <3: Petra